BLOG SEO – możliwości wewnętrznego linkowania

Tak wiele blogów SEO dotyczy linków, a linki wewnętrzne są najłatwiejsze do zdobycia, ponieważ możesz je utworzyć dla siebie. Brak wewnętrznych linków w Twojej witrynie, które kierują użytkowników z jednej strony na drugą, jest jednym z najprostszych błędów blogów SEO, jakie możesz popełnić. Podczas gdy prawdopodobnie możesz znaleźć dobre możliwości wewnętrznego linkowania na głównych stronach swojej witryny, kiedy zaczniesz publikować posty na blogu, szanse naprawdę się rozkwitną. Dodając więcej stron na różne, ale pokrewne tematy, dodajesz więcej możliwości, aby w naturalny sposób połączyć te strony ze sobą. Za każdym razem, gdy to zrobisz, możesz strategicznie użyć tekstu kotwicy, aby lepiej powiedzieć Google, na czym polega strona, do której prowadzisz link – wzmacniając jego połączenie z docelowymi słowami kluczowymi w sposób, w jaki widzi go algorytm.

Wysokiej jakości blog daje innym stronom więcej powodów, aby powrócić do Twojej witryny.

Te wewnętrzne linki mają znaczenie, ale najtrudniejszą częścią bloga SEO jest zdobywanie zewnętrznych linków. Aby Google mógł zobaczyć Twoją witrynę jako wiarygodną i wiarygodną, ​​inne witryny (i szanowane) muszą połączyć się z Twoją witryną. Nie ma możliwości uzyskania zewnętrznych linków bez bloga, ale jest to o wiele, wiele trudniejsze. Kiedy piszesz bloga, wypełniasz witrynę po stronie cennymi informacjami. Za każdym razem, gdy inna strona zdecyduje, że czytelnicy powinni wskazać przydatne informacje na innej stronie, istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że witryna dostarczy te informacje, które warto połączyć, jeśli masz mnóstwo świetnych postów na blogu. Badania potwierdzają to. HubSpot odkrył, że firmy, które mają blog na swojej stronie, zarabiają do 97% więcej linków przychodzących . Po prostu sensowne jest, że więcej stron internetowych będzie zawierać linki do tego naprawdę pomocnego postu, który napisałeś o tym, jak znaleźć najlepszy prezent na Dzień Matki dla wybrednej mamy niż do Twojej strony głównej.

Blog pomaga Ci dotrzeć do odbiorców

Nie jest to bezpośredni czynnik łączący, taki jak łącza, ale jest to coś, co znacznie przyczynia się do czynników łączących. Kiedy Twoi odbiorcy czytają post, który kochają, chętniej go udostępnią, zwiększą ruch, wrócą na twoją stronę, aby zobaczyć więcej treści, a może nawet zapisz się na listę mailową. Gdy zyskujesz duży ruch i powtarzasz odwiedzających, pokazuje to Google, że ludzie lubią twoją witrynę i podnosi poziom twojego autorytetu w ich algorytmie. I choć jest to całkiem świetne z punktu widzenia SEO, jest ono ostatecznie ważniejsze dla sukcesu Twojej witryny niż miejsce w rankingach. Osoby z Twojej grupy docelowej odwiedzające Twoją witrynę, łączące się z nią i stające się regularnymi obserwatorami są cenniejsze niż jakiekolwiek pierwsze miejsce w Google (to jest właśnie powód, dla którego chcesz zacząć od tego miejsca w Google). Blog to dobry sposób na nawiązanie tych kontaktów i nawiązanie ciągłej relacji z ludźmi, do których chcesz dotrzeć.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl